Mefisto...diabeł czy anioł?
Witam,
Mam do sprzedania piêkn± Apriliê Sr50, zarejestrowan± w Polsce na motorower z wa¿nym ubezpieczeniem do koñca sierpnia.Odpadaj± jakiekolwiek
op³aty zwi±zane z przegl±dem w kraju, 1wsz± rejestracj±, czy ubezpieczeniem.Stan oceniam na dobry.prilia posiada ¶lady normalnego u¿ytkowania, jest z 1999roku, przebieg to 23ty¶ km.Silnik minarelli horizontal LC (ch³odzony ciecz±) co zapewnia odpowiednie ch³odzenie. Jest to taki sam silnik który posiada yamaha aerox czyli sprawdzony i niezawodny yamahowski "motor". Co wa¿ne posiada 2 hamulce tarczowe a nie jak w niektórych przód tarcza, ty³ bêben. Hamulce renomowanej firmy Grimeca. Niedawno zosta³ wymieniony olej w trybach (przek³adni),do dozownika leje najlepszy olej Castrol Power 1 fullsyntetyk.W skuterze wymieni³em w ostatnim czasie poza olejem w trybach i p³ynem ch³odzniczym równie¿ klocki hamulcowe z ty³u na RMS S10, przeciwtalerz RMS, filtr paliwa Fast Flow, nowe rolki, kruciec ss±cy tec - ¶r. przelotu 21mm, nowiutki wariator malossi multivar, malossi torsion controller, nowa linka ssania i gazu, nowa wata w koñcówce t³umi±cej firmy hebo,Zosta³ wyczyszczony ga¼nik i filtr powietrza,nowy akumulator. Jedynymi problemami jest kilka rzeczy, chyba trzeba wyeminæ wa³(200zl nowy,u¿ywka 100zl),prawdopodobnie szlif cylindra, oraz kupic nowy zacisk na tylni hamulec, poniewa¿ u³ama³ siê odpowietrznik(kto umie to zrobiæ to zrobi sobie to bez ¿adnych kosztów, cena takiego zacisku to oko³o max 100zl), jeszcze dodam ¿e pêk³ plastik z migacza ale da³em stary co by³ kiedy¶. Dodam ¿e jaki¶ tydzieñ temu wymieni³em tryby i wszystkie kartery na nowe. Skuterka nie ¶ci±ga na lewo czy prawo.Na sporo czê¶ci mam faktury. O skuter na prawdê dba³em i by³ moim oczkiem w g³owie,a ka¿d± ryske co powsta³a czy¶ci³em i próbowa³em jako¶ j± uniewidoczniæ dla mojego oka. Spalanie ¶rednie na poziomie 3,5-4litrów. Do skutera posiadam 2kluczyki, aprilia posiada blokadê kierownicy. Ogólnie mówi±c je¶li kto¶ chce dobry skuter i mo¿e wsadziæ do niego oko³o 300-400z³ to ma maszyne jak talala. Bardzo dobrze mi siê nim je¼dzi³o, ale kupuje co¶ mocniejszego.
W skuterze znajduje siê równie¿:
Mechanika:
- Cylinder Polini Sport(~600zl)- prawdopodobnie do szlifu
- Wa³ RMS Racing do 16tys. obr. + ³o¿ysko korbowodu(~200zl)- prawdopodobnie do wymiany
- Ga¼nik Dell'orto 17,5mm (~200zl)
- Zawór membranowy Hebo (~200zl)
- Wariator Malossi Multivar(~150zl)
- Podk³adka Malossi Torsion Controller
- Pasek napêdowy RMS (dodajê te¿ hebo nówka)
- Przeciw talerz RMS ze zbierakiem
- Sprzêg³o Malossi Fly (~200zl)
- Dzwon Malossi
- Gas Box Stage6 (chrom) (~100zl)
- Króciec ss±cy Tec 21mm
- Filtr sto¿kowy zwyk³y z wk³adem Stage6 (ale dodajê malossiego)
- Wydech Tecnigas Next R chrom
- Wata w silencerze hebo
- £o¿yska, simmeringi
(Licz±c cene reszty czê¶ci, wyjdzie oko³o 2,5tys)
Optyka:
- Malowanie
- Manetki GPR
- Wyg³adzone nadkole
- Wydech Chrom
- Lusterka chrom
- Kierunkowskazy ty³ Revo Chrom
- BoostBottle Stage6 Chrom
- Stopka boczna Buzzetti
- Rejestracja na przek³adni
- Polerki
- Bia³e klosze kierunkowskazów z przodu(jeden pêk³, musia³em daæ stary pomarañczowy), nowe ¿arówki pomarañczowe
- nakrêtki na wentyle
- przerobiony b³otnik z ty³u
itp.
Po podliczeniu samych czê¶ci mechanicznych wychodzi kwota rzêdu 2,5ty¶ z³. Nie licz±c rolek, klocków itp. oraz optyki.Cena my¶lê, jest symboliczna w porównaniu do czê¶ci które s± wymienione, skuter poch³on±³ na prawdê du¿o czasu i pieniêdzy. Cena jaka mnie interesuje to 2,800tys, oraz dorzucam dodatkowe czê¶ci.
Zdjecie w podpisie, jesli ktos chce wiecej zdjec pisac na gg 2290922
AUKCJA
Cena spada do 2200tys, na 99% do wymiany jest tylko wal, zacisk na tyl i skuter jezdzi
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
Mam do sprzedania piêkn± Apriliê Sr50, zarejestrowan± w Polsce na motorower z wa¿nym ubezpieczeniem do koñca sierpnia.Odpadaj± jakiekolwiek
op³aty zwi±zane z przegl±dem w kraju, 1wsz± rejestracj±, czy ubezpieczeniem.Stan oceniam na dobry.prilia posiada ¶lady normalnego u¿ytkowania, jest z 1999roku, przebieg to 23ty¶ km.Silnik minarelli horizontal LC (ch³odzony ciecz±) co zapewnia odpowiednie ch³odzenie. Jest to taki sam silnik który posiada yamaha aerox czyli sprawdzony i niezawodny yamahowski "motor". Co wa¿ne posiada 2 hamulce tarczowe a nie jak w niektórych przód tarcza, ty³ bêben. Hamulce renomowanej firmy Grimeca. Niedawno zosta³ wymieniony olej w trybach (przek³adni),do dozownika leje najlepszy olej Castrol Power 1 fullsyntetyk.W skuterze wymieni³em w ostatnim czasie poza olejem w trybach i p³ynem ch³odzniczym równie¿ klocki hamulcowe z ty³u na RMS S10, przeciwtalerz RMS, filtr paliwa Fast Flow, nowe rolki, kruciec ss±cy tec - ¶r. przelotu 21mm, nowiutki wariator malossi multivar, malossi torsion controller, nowa linka ssania i gazu, nowa wata w koñcówce t³umi±cej firmy hebo,Zosta³ wyczyszczony ga¼nik i filtr powietrza,nowy akumulator. Jedynymi problemami jest kilka rzeczy, chyba trzeba wyeminæ wa³(200zl nowy,u¿ywka 100zl),prawdopodobnie szlif cylindra, oraz kupic nowy zacisk na tylni hamulec, poniewa¿ u³ama³ siê odpowietrznik(kto umie to zrobiæ to zrobi sobie to bez ¿adnych kosztów, cena takiego zacisku to oko³o max 100zl), jeszcze dodam ¿e pêk³ plastik z migacza ale da³em stary co by³ kiedy¶. Dodam ¿e jaki¶ tydzieñ temu wymieni³em tryby i wszystkie kartery na nowe. Skuterka nie ¶ci±ga na lewo czy prawo.Na sporo czê¶ci mam faktury. O skuter na prawdê dba³em i by³ moim oczkiem w g³owie,a ka¿d± ryske co powsta³a czy¶ci³em i próbowa³em jako¶ j± uniewidoczniæ dla mojego oka. Spalanie ¶rednie na poziomie 3,5-4litrów. Do skutera posiadam 2kluczyki, aprilia posiada blokadê kierownicy. Ogólnie mówi±c je¶li kto¶ chce dobry skuter i mo¿e wsadziæ do niego oko³o 300-400z³ to ma maszyne jak talala. Bardzo dobrze mi siê nim je¼dzi³o, ale kupuje co¶ mocniejszego.
W skuterze znajduje siê równie¿:
Mechanika:
- Cylinder Polini Sport(~600zl)- prawdopodobnie do szlifu
- Wa³ RMS Racing do 16tys. obr. + ³o¿ysko korbowodu(~200zl)- prawdopodobnie do wymiany
- Ga¼nik Dell'orto 17,5mm (~200zl)
- Zawór membranowy Hebo (~200zl)
- Wariator Malossi Multivar(~150zl)
- Podk³adka Malossi Torsion Controller
- Pasek napêdowy RMS (dodajê te¿ hebo nówka)
- Przeciw talerz RMS ze zbierakiem
- Sprzêg³o Malossi Fly (~200zl)
- Dzwon Malossi
- Gas Box Stage6 (chrom) (~100zl)
- Króciec ss±cy Tec 21mm
- Filtr sto¿kowy zwyk³y z wk³adem Stage6 (ale dodajê malossiego)
- Wydech Tecnigas Next R chrom
- Wata w silencerze hebo
- £o¿yska, simmeringi
(Licz±c cene reszty czê¶ci, wyjdzie oko³o 2,5tys)
Optyka:
- Malowanie
- Manetki GPR
- Wyg³adzone nadkole
- Wydech Chrom
- Lusterka chrom
- Kierunkowskazy ty³ Revo Chrom
- BoostBottle Stage6 Chrom
- Stopka boczna Buzzetti
- Rejestracja na przek³adni
- Polerki
- Bia³e klosze kierunkowskazów z przodu(jeden pêk³, musia³em daæ stary pomarañczowy), nowe ¿arówki pomarañczowe
- nakrêtki na wentyle
- przerobiony b³otnik z ty³u
itp.
Po podliczeniu samych czê¶ci mechanicznych wychodzi kwota rzêdu 2,5ty¶ z³. Nie licz±c rolek, klocków itp. oraz optyki.Cena my¶lê, jest symboliczna w porównaniu do czê¶ci które s± wymienione, skuter poch³on±³ na prawdê du¿o czasu i pieniêdzy. Cena jaka mnie interesuje to 2,800tys, oraz dorzucam dodatkowe czê¶ci.
Zdjecie w podpisie, jesli ktos chce wiecej zdjec pisac na gg 2290922
AUKCJA
Cena spada do 2200tys, na 99% do wymiany jest tylko wal, zacisk na tyl i skuter jezdzi