Mefisto...diabeĹ czy anioĹ?
Mój problem lub raczej niedomaganie silnika zaczelo sie od kiedy kupiłem astre,asterka zapala i śmiga idealnie ale jest mini problem który nie że jest jakiś uciążliwy ale troszeczke mnie denerwuje.
Kupiłem asterke jakieś 1.5roku temu i kiedy auto ma około 90c i pracuje na biegu jałowym czyli gdzies sobie stoje w korku to raz na jakies 2-3min poczuje jak silnik sam zejdzie lub wejdzie na obroty(nie mam obrotomierza)można też napisac że silniczek inaczej pracuje po uzyskaniu temperatury czyli jak pomału silnik schodzi z ssania to można zobaczyc jak im troszeczke telepie tylko w takim stopniu że nie czuc tego a widać po otwarciu maski.
W aucie wymieniłem
-Uszczelke UPG
-rozrząd
-NOWY monowtrysk
-NOWA sonda
-DIS
-czujnik HALLA
-EGR SLEPY I SPRAWNY
-KROKOWY
-CZUJNIK TEMP DO KOMPA
-KABLE NOWE
-SWIEC NGK MADE IN JAPAN
-KOMPUTER
Wszystko wymieniałem bo mam prawie za darmo z ASSO OPLA jesli znajdzie sie pułkownik w magazynie usterka byla przed jak i po wymianie wiec sam juz nie wiem co i jak .
JESZCZE CHCE wałek rozrządu
co myslicie o tym ?? chetnie przeczytam coś co mnie nakieruje na odpowiedni tor.
PS właśnie teraz dałem kompa i nic ale kupiłem auto z wyrypanym sprzęgłem które szarpało,czy poduszka może powodowac WIBRACJE/LATANIE silnika?wygląda to dziwnie bo silnik pracuej równo na wszystkie gary a jak zejdzie na JALOWY to po otwarciu maski widać jak go kołysze.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
Kupiłem asterke jakieś 1.5roku temu i kiedy auto ma około 90c i pracuje na biegu jałowym czyli gdzies sobie stoje w korku to raz na jakies 2-3min poczuje jak silnik sam zejdzie lub wejdzie na obroty(nie mam obrotomierza)można też napisac że silniczek inaczej pracuje po uzyskaniu temperatury czyli jak pomału silnik schodzi z ssania to można zobaczyc jak im troszeczke telepie tylko w takim stopniu że nie czuc tego a widać po otwarciu maski.
W aucie wymieniłem
-Uszczelke UPG
-rozrząd
-NOWY monowtrysk
-NOWA sonda
-DIS
-czujnik HALLA
-EGR SLEPY I SPRAWNY
-KROKOWY
-CZUJNIK TEMP DO KOMPA
-KABLE NOWE
-SWIEC NGK MADE IN JAPAN
-KOMPUTER
Wszystko wymieniałem bo mam prawie za darmo z ASSO OPLA jesli znajdzie sie pułkownik w magazynie usterka byla przed jak i po wymianie wiec sam juz nie wiem co i jak .
JESZCZE CHCE wałek rozrządu
co myslicie o tym ?? chetnie przeczytam coś co mnie nakieruje na odpowiedni tor.
PS właśnie teraz dałem kompa i nic ale kupiłem auto z wyrypanym sprzęgłem które szarpało,czy poduszka może powodowac WIBRACJE/LATANIE silnika?wygląda to dziwnie bo silnik pracuej równo na wszystkie gary a jak zejdzie na JALOWY to po otwarciu maski widać jak go kołysze.