Mefisto...diabeł czy anioł?
W zwi±zku z pojawiaj±cymi siê w±tpliwo¶ciami poni¿ej zamieszczamy regulamin typera 2010. Przypomnê, ¿e ju¿ wcze¶niej informowali¶my, ¿e obowi±zuj± takie same zasady jak w typerze 2009.
I. Postanowienia Ogólne
1. Organizatorem zabawy w typera 2009 jest KS Stal Gorzów za po¶rednictwem redakcji oficjalnej strony klubu (www.stalgorzow.pl)
2. Przedmiotem typowania s± rozgrywki Ekstraligi oraz I ligi ¿u¿lowej.
3. Nad przestrzeganiem regulaminu i ogóln± zabaw± bêd± czuwaæ redaktorzy - Greg, Iman oraz Gracku.
4. Dan± kolejkê typujemy do dnia w którym odbywa siê dana kolejka (zazwyczaj jest to niedziela) do godziny 14:00. Godzina ta bêdzie surowo przestrzegana. Dopuszczalne jest spó¼nienie 15min z uwzglêdnieniem utraty 30pkt na starcie (tzn. typ oddany w godzinach 14:00 - 14:15 bêdzie oceniany wg punktacji, nastêpnie odjête zostanie 30pkt tzw punkty karne).
5. Ka¿dy u¿ytkownik ma prawo edytowaæ swój post ( zmieniaæ typ ) do dnia w którym odbywa siê dana kolejka DO GODZINY 14:00 - je¶li przekroczy ten czas nawet o 1 min, automatycznie uzyskuje 0 pkt za dana kolejkê.
6. Ka¿dy mecz, który nie odbêdzie siê w danej kolejce (rozegrany awansem, prze³o¿ony, przerwany przed 8 biegiem) NIE ZOSTANIE WLICZONY DO KOLEJKI czyli jest NIE BRANY POD UWAGÊ W PUNKTACJI.
7. Je¶li w danym meczu wyst±pi rzadko spotykany wynik, tj 46:43, 55:34 brakuje jednego oczka do sumy 90pkt to brakuj±ce oczko dodajemy gospodarzowi, je¶li brakuje dwóch oczek np. 60:28 , 51:37 to dodajemy po jednym pkt dla gospodarza i go¶cia, je¶li brakuje trzech oczek np. 47:40, 55:32, 44:41 to dodajemy dwa oczka gospodarzowi, a jedno oczko dla go¶cia itd).WYJ¡TEK - w przypadku wyniku 44:45 (gdy dodamy 1 pkt gospodarzowi to bêdzie wynik 45:45 czyli remis, a tak byæ nie mo¿e - wówczas wynik meczu zmienimy na 44:46 )
7b. W przypadku rozgrywania meczu w I lidze, gdy wynik bêdzie inny ni¿ zazwyczaj (suma punktów obu dru¿yn bêdzie wiêksza ni¿ 90) czyli zostanie wykorzystany tzw. JOKER wynik zostanie przekszta³cony do standardowych rezultatów (suma oczek 90). Sytuacja wygl±da podobnie w punkcie 7, lecz tym razem na odwrót. Je¶li w danym meczu wyst±pi wynik, tj 55:36, 59:32 tj. nadmiar jednego oczka do sumy 90pkt to nadmiar oczka odejmujemy gospodarzowi, je¶li wyst±pi nadmiar dwóch oczek np. 55:37 , 59:33 to odejmujemy po jednym pkt dla gospodarza i go¶cia (i tym samym zmienimy wynik na 54:36, 58:32), je¶li wyst±pi nadmiar trzech oczek np. 50:43, 60:33, 58:35 to odejmujemy dwa oczka gospodarzowi, a jedno oczko go¶ciom itd). WYJ¡TEK - w przypadku wyniku 47:46 (gdy odejmiemy 2 pkt gosp, 1 pkt go¶ciom to bêdzie wynik 45:45 czyli remis a tak byæ nie mo¿e - wówczas wynik meczu zmienimy na 46:44)
8. Je¶li dany mecz zostanie przerwany po 8-14 biegu (gdzie wynik jest zaliczany przez sêdziego) wówczas dodajemy brakuj±ce biegi po 3:3. np. przerwano mecz po biegu 11 gdzie wynik by³ 42:24 to robimy 3:3,3:3,3:3,3:3 i wynik zaliczany do typera to 54:36.
9. Typowaæ mo¿e ka¿dy zarejestrowany u¿ytkownik na forum TYLKO JEDEN RAZ. U¿ytkownik, który zatypujê dwa razy musi siê liczyæ z dyskwalifikacj± w danej kolejce.
10. Ka¿dy u¿ytkownik ma prawo zg³aszaæ zastrze¿enia, uwagi, b³êdy oraz propozycje zmian w dziale "Uwagi, za¿alenia".
11. Ka¿de zg³oszenie za¿alenia, propozycji zostanie rozpatrzone przez organizatorów - Grega, Imana oraz Gracku.
12. Zwyciêzca ka¿dej kolejki otrzyma nagrodê w postaci biletu na najbli¿sze zawody ligowe rozegrane w Gorzowie Wlkp. Zwyciêzc± zostaje osoba która uzyska³a najwiêcej punktów w danej kolejce.
13. !!! Je¶li dany u¿ytkownik zapomni, nie zd±¿y (lub inne dziwne sytuacje) zatypowaæ danej kolejki w typerze (gdzie wówczas straci dystans do pozosta³ych graczy w KLASYFIKACJI TYPERA) mo¿e skorzystaæ z tzw. dwóch kó³ ratunkowych. Wówczas dodamy mu do klasyfikacji typera tyle punktów ile mia³ najgorszy typuj±cy danej kolejki * nie wliczaj±c tych z zerowym dorobkiem* - U¿ytkownik taki mo¿e skorzystaæ z kola ratunkowego TYLKO dwa razy podczas ca³ej zabawy TYLKO I WY£¡CZNIE NA PRO¦BÊ TAKIEGO U¯YTKOWNIKA w dziale " UWAGI/ ZA¯ALENIA" !!! Zastrzega siê, ¿e pro¶bê o ko³o ratunkowe za dan± kolejkê mo¿na zg³aszaæ tylko i wy³±cznie do dnia rozegrania kolejki nastêpnej. Pro¶by o ko³o ratunkowe za wcze¶niejsze kolejki bêd± odrzucane.
14. U¿ytkownik, który wygra bilet ma obowi±zek podaæ dane osobowe poprzez p.w (prywatna wiadomo¶æ na forum-TYLKO I WY£¡CZNIE poprzez p.w) w celu zidentyfikowania zwyciêzcy przy odbiorze biletu najpó¼niej do dnia przed zawodami na, które wygra³ dany bilet. Nastêpnie zwyciêzca powinien odebraæ bilet dok³adnie 1,5 godziny przed meczem przez 10min.- nie wcze¶niej, nie pó¼niej. (tzn. je¶li mecz jest na godzinê 18:30 - odbiór biletu w godzinach 17:00- 17:10 , je¶li mecz jest o 15:30 - odbiór biletu w godzinach 14:00- 14:10) - Je¶li zwyciêzca danej kolejki przyjdzie po odbiór biletu wcze¶niej w wyznaczonym miejscu - nie otrzyma tego biletu gdy¿ organizatora zabawy nie bêdzie w danej chwili. Je¶li zwyciêzca danej kolejki przyjdzie po odbiór biletu po czasie w wyznaczonym miejscu - automatycznie bilet przepada gdy¿ organizatora ju¿ nie bêdzie w danym miejscu.
Miejsce odbioru biletu :
Ulica Kwiatowa - vis a vis Komendy Policji - brama wjazdowa do parku maszyn (przy tablicy im. Edwarda Jancarza)
15. Zwyciêzca typera 2010 zostanie wy³oniony po rozegraniu wszystkich kolejek tj (14 kolejek zasadniczych, a nastêpnie do momentu gdy ¯ó³to-niebiescy nie ukoñcz± sezonu - miejmy nadzieje, ¿e do Wielkiego Fina³u ), który zdoby³ najwiêcej punktów od pocz±tku sezonu.
II. Punktacja
Typowanie:
1.Za prawid³owe wskazanie zwyciêzcy – 5 punkty
2.Za dok³adne wytypowanie wyniku – 15 punktów
3.Za wytypowanie remisu – 15 punktów
4.Za wytypowanie wyniku w przedziale 3 oczek – 7 punktów
5.Za wytypowanie wyniku w przedziale 6 oczek – 5 punkty
6.Za wytypowanie wyniku w przedziale 8 oczek – 3 punkty
Przyk³ady :
PRAWDZIWY WYNIK MECZU- Stal Gorzów - Falubaz Z.G 50:40
TYP A : 50-40 ( dok³adny wynik 15pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 20 pkt
TYP B : 51-39 ( ró¿nica 1 oczka -> przedzia³ 1-3 oczek 7pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 12 pkt
TYP C : 52-38 ( ró¿nica 2 oczek -> przedzia³ 1-3 oczek 7pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 12 pkt
TYP D : 53-37 ( ró¿nica 3 oczek -> przedzia³ 1-3 oczek 7pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 12 pkt
TYP E : 54-36 ( ró¿nica 4 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 10 pkt
TYP F : 55-35 ( ró¿nica 5 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 10 pkt
TYP G : 56-34 ( ró¿nica 6 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 10 pkt
TYP H : 57-33 ( ró¿nica 7 oczek -> przedzia³ 7-8 oczek 3pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 8 pkt
TYP I : 58-32 ( ró¿nica 8 oczek -> przedzia³ 7-8 oczek 3pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 8 pkt
TYP J : 59-31 ( ró¿nica 9 oczek -> za du¿a ró¿nica 0pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 5 pkt
TYP K : 45-45 ( ró¿nica 5 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, brak zwyciêzcy 0pkt ) = 5 pkt
TYP L : 40-50 ( ró¿nica 10 oczek -> za du¿a ró¿nica oczek 0pkt, wytypowanie przegranego 0pkt ) = 0 pkt
TYP M : 42-48 ( ró¿nica 8 oczek -> przedzia³ 7-8 oczek 3pkt, wytypowanie przegranego 0pkt ) = 3 pkt
TYP N : 44-46 ( ró¿nica 6 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie przegranego 0pkt ) = 5 pkt
PRAWDZIWY WYNIK MECZU- Orze³ £ód¼- Falubaz Z.G 45:45 :)
TYP A : 54-36 ( ró¿nica 9 oczek -> za du¿a ró¿nica 0pkt, wytypowanie zwyciêzcy 0pkt ) = 0 pkt
TYP B : 45-45 ( dok³adny wynik -> 15pkt, wytypowanie remisu 15pkt ) = 30 pkt
ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJ¡ PRAWO DO ZMIANY REGULAMINU !!!
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
I. Postanowienia Ogólne
1. Organizatorem zabawy w typera 2009 jest KS Stal Gorzów za po¶rednictwem redakcji oficjalnej strony klubu (www.stalgorzow.pl)
2. Przedmiotem typowania s± rozgrywki Ekstraligi oraz I ligi ¿u¿lowej.
3. Nad przestrzeganiem regulaminu i ogóln± zabaw± bêd± czuwaæ redaktorzy - Greg, Iman oraz Gracku.
4. Dan± kolejkê typujemy do dnia w którym odbywa siê dana kolejka (zazwyczaj jest to niedziela) do godziny 14:00. Godzina ta bêdzie surowo przestrzegana. Dopuszczalne jest spó¼nienie 15min z uwzglêdnieniem utraty 30pkt na starcie (tzn. typ oddany w godzinach 14:00 - 14:15 bêdzie oceniany wg punktacji, nastêpnie odjête zostanie 30pkt tzw punkty karne).
5. Ka¿dy u¿ytkownik ma prawo edytowaæ swój post ( zmieniaæ typ ) do dnia w którym odbywa siê dana kolejka DO GODZINY 14:00 - je¶li przekroczy ten czas nawet o 1 min, automatycznie uzyskuje 0 pkt za dana kolejkê.
6. Ka¿dy mecz, który nie odbêdzie siê w danej kolejce (rozegrany awansem, prze³o¿ony, przerwany przed 8 biegiem) NIE ZOSTANIE WLICZONY DO KOLEJKI czyli jest NIE BRANY POD UWAGÊ W PUNKTACJI.
7. Je¶li w danym meczu wyst±pi rzadko spotykany wynik, tj 46:43, 55:34 brakuje jednego oczka do sumy 90pkt to brakuj±ce oczko dodajemy gospodarzowi, je¶li brakuje dwóch oczek np. 60:28 , 51:37 to dodajemy po jednym pkt dla gospodarza i go¶cia, je¶li brakuje trzech oczek np. 47:40, 55:32, 44:41 to dodajemy dwa oczka gospodarzowi, a jedno oczko dla go¶cia itd).WYJ¡TEK - w przypadku wyniku 44:45 (gdy dodamy 1 pkt gospodarzowi to bêdzie wynik 45:45 czyli remis, a tak byæ nie mo¿e - wówczas wynik meczu zmienimy na 44:46 )
7b. W przypadku rozgrywania meczu w I lidze, gdy wynik bêdzie inny ni¿ zazwyczaj (suma punktów obu dru¿yn bêdzie wiêksza ni¿ 90) czyli zostanie wykorzystany tzw. JOKER wynik zostanie przekszta³cony do standardowych rezultatów (suma oczek 90). Sytuacja wygl±da podobnie w punkcie 7, lecz tym razem na odwrót. Je¶li w danym meczu wyst±pi wynik, tj 55:36, 59:32 tj. nadmiar jednego oczka do sumy 90pkt to nadmiar oczka odejmujemy gospodarzowi, je¶li wyst±pi nadmiar dwóch oczek np. 55:37 , 59:33 to odejmujemy po jednym pkt dla gospodarza i go¶cia (i tym samym zmienimy wynik na 54:36, 58:32), je¶li wyst±pi nadmiar trzech oczek np. 50:43, 60:33, 58:35 to odejmujemy dwa oczka gospodarzowi, a jedno oczko go¶ciom itd). WYJ¡TEK - w przypadku wyniku 47:46 (gdy odejmiemy 2 pkt gosp, 1 pkt go¶ciom to bêdzie wynik 45:45 czyli remis a tak byæ nie mo¿e - wówczas wynik meczu zmienimy na 46:44)
8. Je¶li dany mecz zostanie przerwany po 8-14 biegu (gdzie wynik jest zaliczany przez sêdziego) wówczas dodajemy brakuj±ce biegi po 3:3. np. przerwano mecz po biegu 11 gdzie wynik by³ 42:24 to robimy 3:3,3:3,3:3,3:3 i wynik zaliczany do typera to 54:36.
9. Typowaæ mo¿e ka¿dy zarejestrowany u¿ytkownik na forum TYLKO JEDEN RAZ. U¿ytkownik, który zatypujê dwa razy musi siê liczyæ z dyskwalifikacj± w danej kolejce.
10. Ka¿dy u¿ytkownik ma prawo zg³aszaæ zastrze¿enia, uwagi, b³êdy oraz propozycje zmian w dziale "Uwagi, za¿alenia".
11. Ka¿de zg³oszenie za¿alenia, propozycji zostanie rozpatrzone przez organizatorów - Grega, Imana oraz Gracku.
12. Zwyciêzca ka¿dej kolejki otrzyma nagrodê w postaci biletu na najbli¿sze zawody ligowe rozegrane w Gorzowie Wlkp. Zwyciêzc± zostaje osoba która uzyska³a najwiêcej punktów w danej kolejce.
13. !!! Je¶li dany u¿ytkownik zapomni, nie zd±¿y (lub inne dziwne sytuacje) zatypowaæ danej kolejki w typerze (gdzie wówczas straci dystans do pozosta³ych graczy w KLASYFIKACJI TYPERA) mo¿e skorzystaæ z tzw. dwóch kó³ ratunkowych. Wówczas dodamy mu do klasyfikacji typera tyle punktów ile mia³ najgorszy typuj±cy danej kolejki * nie wliczaj±c tych z zerowym dorobkiem* - U¿ytkownik taki mo¿e skorzystaæ z kola ratunkowego TYLKO dwa razy podczas ca³ej zabawy TYLKO I WY£¡CZNIE NA PRO¦BÊ TAKIEGO U¯YTKOWNIKA w dziale " UWAGI/ ZA¯ALENIA" !!! Zastrzega siê, ¿e pro¶bê o ko³o ratunkowe za dan± kolejkê mo¿na zg³aszaæ tylko i wy³±cznie do dnia rozegrania kolejki nastêpnej. Pro¶by o ko³o ratunkowe za wcze¶niejsze kolejki bêd± odrzucane.
14. U¿ytkownik, który wygra bilet ma obowi±zek podaæ dane osobowe poprzez p.w (prywatna wiadomo¶æ na forum-TYLKO I WY£¡CZNIE poprzez p.w) w celu zidentyfikowania zwyciêzcy przy odbiorze biletu najpó¼niej do dnia przed zawodami na, które wygra³ dany bilet. Nastêpnie zwyciêzca powinien odebraæ bilet dok³adnie 1,5 godziny przed meczem przez 10min.- nie wcze¶niej, nie pó¼niej. (tzn. je¶li mecz jest na godzinê 18:30 - odbiór biletu w godzinach 17:00- 17:10 , je¶li mecz jest o 15:30 - odbiór biletu w godzinach 14:00- 14:10) - Je¶li zwyciêzca danej kolejki przyjdzie po odbiór biletu wcze¶niej w wyznaczonym miejscu - nie otrzyma tego biletu gdy¿ organizatora zabawy nie bêdzie w danej chwili. Je¶li zwyciêzca danej kolejki przyjdzie po odbiór biletu po czasie w wyznaczonym miejscu - automatycznie bilet przepada gdy¿ organizatora ju¿ nie bêdzie w danym miejscu.
Miejsce odbioru biletu :
Ulica Kwiatowa - vis a vis Komendy Policji - brama wjazdowa do parku maszyn (przy tablicy im. Edwarda Jancarza)
15. Zwyciêzca typera 2010 zostanie wy³oniony po rozegraniu wszystkich kolejek tj (14 kolejek zasadniczych, a nastêpnie do momentu gdy ¯ó³to-niebiescy nie ukoñcz± sezonu - miejmy nadzieje, ¿e do Wielkiego Fina³u ), który zdoby³ najwiêcej punktów od pocz±tku sezonu.
II. Punktacja
Typowanie:
1.Za prawid³owe wskazanie zwyciêzcy – 5 punkty
2.Za dok³adne wytypowanie wyniku – 15 punktów
3.Za wytypowanie remisu – 15 punktów
4.Za wytypowanie wyniku w przedziale 3 oczek – 7 punktów
5.Za wytypowanie wyniku w przedziale 6 oczek – 5 punkty
6.Za wytypowanie wyniku w przedziale 8 oczek – 3 punkty
Przyk³ady :
PRAWDZIWY WYNIK MECZU- Stal Gorzów - Falubaz Z.G 50:40
TYP A : 50-40 ( dok³adny wynik 15pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 20 pkt
TYP B : 51-39 ( ró¿nica 1 oczka -> przedzia³ 1-3 oczek 7pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 12 pkt
TYP C : 52-38 ( ró¿nica 2 oczek -> przedzia³ 1-3 oczek 7pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 12 pkt
TYP D : 53-37 ( ró¿nica 3 oczek -> przedzia³ 1-3 oczek 7pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 12 pkt
TYP E : 54-36 ( ró¿nica 4 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 10 pkt
TYP F : 55-35 ( ró¿nica 5 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 10 pkt
TYP G : 56-34 ( ró¿nica 6 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 10 pkt
TYP H : 57-33 ( ró¿nica 7 oczek -> przedzia³ 7-8 oczek 3pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 8 pkt
TYP I : 58-32 ( ró¿nica 8 oczek -> przedzia³ 7-8 oczek 3pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 8 pkt
TYP J : 59-31 ( ró¿nica 9 oczek -> za du¿a ró¿nica 0pkt, wytypowanie zwyciêzcy 5pkt ) = 5 pkt
TYP K : 45-45 ( ró¿nica 5 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, brak zwyciêzcy 0pkt ) = 5 pkt
TYP L : 40-50 ( ró¿nica 10 oczek -> za du¿a ró¿nica oczek 0pkt, wytypowanie przegranego 0pkt ) = 0 pkt
TYP M : 42-48 ( ró¿nica 8 oczek -> przedzia³ 7-8 oczek 3pkt, wytypowanie przegranego 0pkt ) = 3 pkt
TYP N : 44-46 ( ró¿nica 6 oczek -> przedzia³ 4-6 oczek 5pkt, wytypowanie przegranego 0pkt ) = 5 pkt
PRAWDZIWY WYNIK MECZU- Orze³ £ód¼- Falubaz Z.G 45:45 :)
TYP A : 54-36 ( ró¿nica 9 oczek -> za du¿a ró¿nica 0pkt, wytypowanie zwyciêzcy 0pkt ) = 0 pkt
TYP B : 45-45 ( dok³adny wynik -> 15pkt, wytypowanie remisu 15pkt ) = 30 pkt
ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJ¡ PRAWO DO ZMIANY REGULAMINU !!!