Mefisto...diabeł czy anioł?

Witam a wiec tak przyszed³ czas zmian i dlatego postanowi³em oddaæ swojego explorera nastêpnemu w³a¶cicielowi. Explorer jest to standardowa wersja Forda Explorera w opcji 5.0 V8 ALL WEEL DRIVE EDDIE BAUER z roku 1996. Autko u mnie jest juz 2 lata poprzednio jako nowe trafi³o do Watykanu do jednego osobnika i u niego dzielnie s³u¿y³o przez kilkana¶cie lat w ostatnich dwóch latach kole¶ zamontowa³ LPG. Ja osobi¶cie jak kupi³em to autko to zrobi³em przegl±d tak zwana inspekcjê czyli wszystkie p³yny filtry itp. Ale nie spocz±³em na laurach i czytaj±c forum podgl±daj±c dalej modyfikowa³em moje autko ale tak by zawsze mo¿na by³o powróciæ do poprzedniego stanu.

Wypisze rzeczy które zmieni³em i które s± jeszcze moim zdaniem do zrobienia.

Zmienione, naprawione, poprawione(wiêkszo¶æ rzeczy dokona³em jakie¶ max 15tys km przed zima dok³adnie):

Silnik i osprzêt;
-wymieniony akumulator
-wymieniony czujnik po³o¿enia wa³ków (drugi daje na zapas bo mam dwa)
-¶wiece i przewody nowe
-nowa ch³odnica wody (poprzednia pu¶ci³a by³a przez poprzedniego w³a¶ciciela ju¿ naprawiana)
-gaz lpg zmodyfikowany by³ mikser a zamontowa³em BLOSA BRC i Duzy parownik BRC

Zawieszenie i uk³ad hamulcowy;
-tylne resory przeklepane i dodane jedno pióro oraz nowe wieszaki
-przód wymienione amortyzatory (troszkê zmodyfikowane bo autko posz³o do góry jakie¶ dwa cale)
-wymienione gumy stabilizatora, ³±czniki
-wymienione ca³y uk³ad hamulcowy na obydwu osiach ³±cznie z p³ynem hamulcowym
-wymienione opony na BF AT w rozmiarze 31(dodam ze mam za³o¿one flansze oryginalnie ju¿ by³y podobno przy tym silniku to standard przód 3cm ty³ 5cm)

Zmiany i modyfikacje pozosta³e;
-zamontowane przednie halogeny daleko siêrzne
-przemalowane nadkola plastikowe (poprzedni w³a¶ciciel przemalowa³ z oryginalnego z³otego koloru na zielony a ja postanowi³em ze maj± byæ w oryginale)
-zamontowany kosz w³asnej i kolegi spawacza koncepcji wraz z miejscem na ko³o i dodatkowe halogeny (niestety nie pod³±czone brak koñcowej koncepcji na przeprowadzenie kabli)
-ca³e podwozie zosta³o zakonserwowane w sumie mo¿na powiedzieæ za gumowane tzn wszystkie elementy ramy itp. pokryte zosta³y specjalistyczna mas±.
-zamontowany oryginalny hak holowniczy
-kierownica zosta³a podana modyfikacji tzn pogrubiona za pomoc± piêcio krotnego obszycia skór±
-zamontowany zestaw g³o¶no mówi±cy z wy¶wietlaczem pasuje do wiêkszo¶ci telefonów bo ³±czy siê za po¶rednictwem BT*
-CB i Antena*
*cb oraz zestaw g³o¶no mówi±cy nie stanowi oferty chyba ze klient zap³aci dodatkowe z³ocisze.

Do zrobienia;
-zakup rolety do baga¿nika ciê¿ko dostaæ w kolorze be¿owym

Teraz standartowo jak w og³oszeniu dodam
Marka- Ford
Model- Explorer
Rok produkcji- 1996
Przebieg- 23000tys
Poj.- 5,0L V8 benzyna + lpg
Wersja- ALL WEEL DRIVE EDDIE BAUER
Wyposa¿enie- skóra, pe³na elektryka, pompowane fotele, nag³o¶nienie JBL oryginalne ze zmieni ark±, szyber dach, klimatronik, i wiele innych rzeczy.

Explorer posiada wa¿ny przegl±d techniczny oraz polisê OC i AC.

Na koniec dodam ze posiadam dok³adne zdjêcia wszystkich rzeczy które modyfikowa³em i zmienia³em przed i po modyfikacji oraz wszystkie czê¶ci które zosta³y zdemontowane czy wymienione tak by zawsze powróciæ do orygina³u chodzi tu g³ównie o zawieszenie, relingi, lpg.

Pewnie i tak zapomnia³em czego¶ napisaæ ale jakby co to odpowiem na wszystkie pytania.

A teraz je¶li chodzi o cenê to mam zgryz ale my¶lê ze 19 tys z³ to cena adekwatna do stanu i tego autka. Oczywi¶cie to cena dla klubowiczy je¶li kto¶ ma jakie¶ propozycje to czekam na wiadomo¶æ.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katkaras.opx.pl