Mefisto...diabeĹ czy anioĹ?
I. REGULAMIN
1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp),
2. Zakaz podawania linków do stron z nielegalnym oprogramowaniem,
3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających,
tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane. Osoby które będą nagminnie łamały ten punkt będą dostawały ostrzeżenia lub usuwane z forum,
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane,
O tym czy jest on obraźliwy decydują administratorzy/moderatorzy,
6. Zakaz prowadzenia na forum prywatnych wojen,
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników. O tym czy jest on obraźliwy decydują administratorzy/moderatorzy,
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
9. Zakaz używania słów powszechnie uznanych za obraźliwe także w języku obcym. O tym czy jest są one obraźliwe czy w kontekscie zdania/postu mają inne znaczenie decydują administratorzy/moderatorzy,
10. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa,
11. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy,
12. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum,
13. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał,dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT),bądź uznali że dalsze istnienie tematu nie ma sensu,
14. Sprawy typu "przyślij też do mnie na xyz@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). Posty tego typu będą usuwane,
15. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru,
16. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o nadmierne czepianie się ortografi, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy,
17. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana,
18. Decyzje podjęte przez Administratorów/Moderatorów nie podlegają żadnej dyskusji,
19. Zabrania się pisania postów jeden pod drugim przez tego samego użytkownika. W celu pisania/dopisania czegoś do postu należy użyć w ciągu najpóźniej 1 dnia "Edytuj",
20. Wszelkie próby spamowania będą karane ostrzeżeniami lub banami,
21. Wszelkie opinie, sugestie, uwagi dotyczące forum kierujemy do Administratora lub Moderatora on po konsultacji z kolegami odpowie i postara się je wprowadzić w życie.
22. Osoby nowe prosimy o "przywitanie się" z resztą użytkowników na forum ogólnym w temacie "Tu się WITAMY"
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin lub dostanie 3 ostrzeżenia zostaje wyrzucona z Forum.
III. OSTRZEŻENIA
1. Ostrzeżenia będą dawane wszystkim użytkownikom którzy nie dostosowują się do regulaminu
2. O ostrzeżeniu dla użytkownika decyduje Administrator/Moderator po konsultacji w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
IV. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin,
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum,
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat które pisane są do niego na PW,
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny( w ekstremalnych przypadkach - w innych przyczyna będzie podawana w dziale Ogólne),
5. Administrator ma prawo dawać ostrzeżenia wszystkim użytkownikom którzy nie dostosowują się do regulaminu
V. MODERATOR
1. Moderator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum,
2. Moderator podobnie jak administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat które pisane są do niego na PW,
3. Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia wszystkim użytkownikom którzy nie dostosowują się do regulaminu
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp),
2. Zakaz podawania linków do stron z nielegalnym oprogramowaniem,
3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających,
tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane. Osoby które będą nagminnie łamały ten punkt będą dostawały ostrzeżenia lub usuwane z forum,
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane,
O tym czy jest on obraźliwy decydują administratorzy/moderatorzy,
6. Zakaz prowadzenia na forum prywatnych wojen,
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników. O tym czy jest on obraźliwy decydują administratorzy/moderatorzy,
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
9. Zakaz używania słów powszechnie uznanych za obraźliwe także w języku obcym. O tym czy jest są one obraźliwe czy w kontekscie zdania/postu mają inne znaczenie decydują administratorzy/moderatorzy,
10. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa,
11. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy,
12. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum,
13. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał,dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT),bądź uznali że dalsze istnienie tematu nie ma sensu,
14. Sprawy typu "przyślij też do mnie na xyz@adres.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW). Posty tego typu będą usuwane,
15. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru,
16. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o nadmierne czepianie się ortografi, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy,
17. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana,
18. Decyzje podjęte przez Administratorów/Moderatorów nie podlegają żadnej dyskusji,
19. Zabrania się pisania postów jeden pod drugim przez tego samego użytkownika. W celu pisania/dopisania czegoś do postu należy użyć w ciągu najpóźniej 1 dnia "Edytuj",
20. Wszelkie próby spamowania będą karane ostrzeżeniami lub banami,
21. Wszelkie opinie, sugestie, uwagi dotyczące forum kierujemy do Administratora lub Moderatora on po konsultacji z kolegami odpowie i postara się je wprowadzić w życie.
22. Osoby nowe prosimy o "przywitanie się" z resztą użytkowników na forum ogólnym w temacie "Tu się WITAMY"
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin lub dostanie 3 ostrzeżenia zostaje wyrzucona z Forum.
III. OSTRZEŻENIA
1. Ostrzeżenia będą dawane wszystkim użytkownikom którzy nie dostosowują się do regulaminu
2. O ostrzeżeniu dla użytkownika decyduje Administrator/Moderator po konsultacji w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
IV. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin,
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum,
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat które pisane są do niego na PW,
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny( w ekstremalnych przypadkach - w innych przyczyna będzie podawana w dziale Ogólne),
5. Administrator ma prawo dawać ostrzeżenia wszystkim użytkownikom którzy nie dostosowują się do regulaminu
V. MODERATOR
1. Moderator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum,
2. Moderator podobnie jak administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat które pisane są do niego na PW,
3. Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia wszystkim użytkownikom którzy nie dostosowują się do regulaminu