Mefisto...diabeĹ czy anioĹ?
Witam klubowiczów,mam problem z moją corsą A silnik jak w temacie ,skrzynia f10,wymieniłem sprzęgło na nowe luk-a,kosztowało mnie 350zł,wszystko pięknie, idzie ruszyć bez gazu nawet z czwórki z tym że sprzęgło zaczyna reagować dopiero gdy pedał jest w połowie wysokości od podłogi,dodam że linka wyregulowana jest tak iż pedał w stanie spoczynku jest na wysokości pedału hamulca,no i sam pedał sprzęgła dość lekko chodzi,moim zdaniem za lekko no ale może to tylko kwestia przyzwyczajenia.
Druga sprawa to szarpanie np. gdy jadę sobie na dwójce puszczę gaz (nie wciskając sprzęgła) obroty silnika spadną do około 1000 -1200 i ponownie wcisnę gaz to auto zaczyna szarpać tak jakbym powiedzmy wrzucił przy tej prędkości czwórkę...a przecież nie powinno tak być. Na koniec zapytam jeszczę czy możliwe jest założenie kolumny kierowniczej z elektrycznym wspomaganiem od corsiawki B??
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdro!!
[ Dodano: Sro 16 Cze, 2010 ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
Druga sprawa to szarpanie np. gdy jadę sobie na dwójce puszczę gaz (nie wciskając sprzęgła) obroty silnika spadną do około 1000 -1200 i ponownie wcisnę gaz to auto zaczyna szarpać tak jakbym powiedzmy wrzucił przy tej prędkości czwórkę...a przecież nie powinno tak być. Na koniec zapytam jeszczę czy możliwe jest założenie kolumny kierowniczej z elektrycznym wspomaganiem od corsiawki B??
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdro!!
[ Dodano: Sro 16 Cze, 2010 ]