Mefisto...diabeł czy anioł?

Nowe modele i szybki wzrost sprzeda¿y zdaj± siê prowadziæ w³osk± firmê ku znacznie lepszej przysz³o¶ci. Du¿e zmiany w image'u marki ma podkre¶liæ tak¿e nowe logo, które pojawi siê ju¿ w przysz³ym roku na masce nowego modelu Bravo.

W ci±gu kilku ostatnich miesiêcy Fiat wypu¶ci³ kilka nowo¶ci, które znacz±co maj± siê przyczyniæ do odbudowy presti¿u w³oskiej marki. Croma, Grande Punto, Sedici oraz debiutuj±cy za kilka miesiêcy Bravo stanowiæ bêd± w najbli¿szej przysz³o¶ci o sile Fiata.

Nowe logo zosta³o zaprojektowane przy wspó³pracy centrum stylistycznego Fiata z agencj± Robilant Associati. Nawi±zuje wyra¼nie do znaczka, jaki zdobi³ przód aut marki Fiat wyprodukowanych w okresie od 1931 do 1968 roku. Pierwszym modelem, jaki wówczas otrzyma³ takie logo, by³ Fiat 524 debiutuj±cy w 1931 roku. Po raz pierwszy logo otrzyma³o wtedy prostok±tny kszta³t w pionowo u³o¿onymi literami.

Nowy Fiat Bravo bêdzie mia³ ¶wiatow± premier± na specjalnym pokazie 29 stycznia w Rzymie. Bêdzie pierwszym modelem, który pojawi siê w sprzeda¿y ju¿ z nowym logo. Kolejne modele bêd± sukcesywnie otrzymywaæ taki znaczek w pó¼niejszym czasie.

Poprzednie logo - okr±g³e na ciemno niebieskim tle pojawi³o siê na maskach samochodów marki Fiat stosunkowo niedawno, w 1999 roku.



¼ród³o
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katkaras.opx.pl