Mefisto...diabeł czy anioł?
Wszystko na temat auta macie tutaj - http://beemka-klub.pl/for...hp?p=387258#top
Kilka informacji w pigułce, oraz koszty:
- Nowe zawieszenie MTS-Technik, utwardzone na sprężynach -60 przód, -40 tył (nawet nowe poduszki tylnych amortyzatorów - zmieniłem tydzień temu) Amortyzatory + sprężyny + poduszki ~ 1000 zł
- Rozpórki kielichów przędnych i tylnych wykonane na wzór Wiechers-Sport przez "Pana Nakrętkę" - 220 zł
- Felgi (repliki BMW Motorsport) ~ 1000 zł
- "Nowy" rozrz±d, zrobiłem może 10 tys. km na nim - 1300 zł
- Sportowy filtr powietrza K&N - 170 zł
- Short shifter - 150 zł
- Nowe ¶wiece BERU ULTRA X PLATYNA - 88 zł
- Nowe filtry paliwa i oleju - 100 zł
- Obecnie zalany olej Castrol EDGE Sport 10W-60, przejechałem może 1000 km - 150 zł
- Żarówki ¶wiateł mijania OSRAM Cool Blue, też nie maj± więcej jak 1000 km - 80 zł
- Akumulator Centra III Generacji, kupiony 7 miesięcy temu (posiada 36 miesięcy gwarancji) - 250 zł
- ¦wierzy płyn hamulcowy (wymieniony przy okazji zmiany wahacza tydzień temu) - 20 zł
- Emblematy Carbonowe - 300 zł
+ inne dodatki typu, pod¶wietlana gałka zmiany biegów, rami na zegarach, ramki przycisków na tunelu ¶rodkowym (ori wersja limitowana) ~ 250 zł
PODSUMOWUJˇC KOSZT WSZYSTKICH TYCH PIERDÓŁ - 5 100 ZŁ