ďťż

Mefisto...diabeł czy anioł?

Witam.

Ta sprawa była wielokrotnie poruszana, padło wiele cennych wskazówek, uwag itp.
Przypadek mojego mechanizmu jest podobny do innych -- uszkodzony sprywkiwacz, działania wycieraczki przerywane po jakimś czasie. Wyczyscilem mechanizmy obracające wycieraczką, oszuszyłem płytkę z elektryką -- na chwile pomogło. Po tygodniu wycieraczka zaczeła działać od samego zapłonu i nigdy się nie zatrzymuje. Wyjęcie bezpiecznika pomaga, ale nie jest naprawieniem.

W związku z tym mam kilka podejrzeń:
- zwarcie na płytce z elektroniką, które sprawia że silniczek cały czas działa.
- problem z przewodami.
- problem z manetką przy kierownicy.

Przewody obejrzałem, wydają się być sprawne, nigdzie nie poprzecierane, ani też zalane.

Mierzyłem miernikiem napięcia pojawiające się na wtyczce podłączanej do samego mechanizmu wycieraczki. Wydaje mi się że jest wszystko ok, 12V jest podawane od razu po włączeniu zapłonu jedynie na jednym przewodzie. Po włączeniu manetką tylnej wycieraczki pojawia się dodatkowe 12V na innym przewodzie.

Aby potwierdzić że jest wszystko dobrze z elektryką i przyczyną jest zwarcie elektryki, to mam prosbę o udostępnienie rozpiski PINów na tejże wtyczke oraz napięć, jakie powinny się pojawiać w odpowiednich pinach.

Czy zna ktoś może jakiegoś speca na terenie Warszawy, który pomógłby mi zlokalizować usterkę,
--
pozdrawiam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katkaras.opx.pl