Mefisto...diabeĹ czy anioĹ?
Produkty firmy Apple otrzymały najwyższą ocenę w corocznym raporcie na temat satysfakcji klientów, przygotowanym przez amerykańską organizację American Customer Satisfaction Index.
To czwarty z rzędu tryumf firmy z Cupertino w kategorii "komputery osobiste" - w tym roku jest on jednak o tyle godzien uwagi, że Apple zyskał rekordową przewagę nad konkurentami.
- Czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy - nie zdarzyło się, by jakaś firma uzyskała wynik aż o 10 punktów lepszy od najbliższego rywala" - skomentował Claes Fornell, szef ACSI.
Łącznie Apple uzyskał w zestawieniu wskaźnik satysfakcji klientów na poziomie 85 punktów. Drugi na liście był Dell z wynikiem 75 punktów, zaś na kolejnych pozycjach uplasowały się firmy Hewlett-Packard (73 punkty) oraz Gateway (72 punkty).
Fornell zwraca uwagę, że Apple udało się wyraźnie poprawić wynik z ubiegłego roku (aż o 6 punktów). Przedstawiciele ACSI tłumaczą też, że firmie Steve'a Jobsa mógł nieco nieświadomie pomóc... Microsoft. Chodzi o to, że słabsze wyniki konkurentów (HP, Della czy Gateway'a) mogą być wynikiem negatywnego nastawienia konsumentów do systemu Windows Vista - standardowo oferowanego na ich maszynach.
Warto też odnotować, że średni poziom zadowolenia klientów z produktów z kategorii "komputery osobiste" po raz kolejny obniżył się (w porównaniu z rokiem 2007) - o 1 punkt, do poziomu 74.
W kategorii firm działających w branży e-commerce na pierwszym miejscu znalazł się koncern Google z wynikiem 86 punktów. Również w tym przypadku mamy do czynienia z rekordową przewagą lidera nad resztą stawki - drugi na liście portal Yahoo! zdobył o 9 punktów mniej.
Informacja ta pochodzi z serwisu online: PC World Komputer
[/center]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
To czwarty z rzędu tryumf firmy z Cupertino w kategorii "komputery osobiste" - w tym roku jest on jednak o tyle godzien uwagi, że Apple zyskał rekordową przewagę nad konkurentami.
- Czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy - nie zdarzyło się, by jakaś firma uzyskała wynik aż o 10 punktów lepszy od najbliższego rywala" - skomentował Claes Fornell, szef ACSI.
Łącznie Apple uzyskał w zestawieniu wskaźnik satysfakcji klientów na poziomie 85 punktów. Drugi na liście był Dell z wynikiem 75 punktów, zaś na kolejnych pozycjach uplasowały się firmy Hewlett-Packard (73 punkty) oraz Gateway (72 punkty).
Fornell zwraca uwagę, że Apple udało się wyraźnie poprawić wynik z ubiegłego roku (aż o 6 punktów). Przedstawiciele ACSI tłumaczą też, że firmie Steve'a Jobsa mógł nieco nieświadomie pomóc... Microsoft. Chodzi o to, że słabsze wyniki konkurentów (HP, Della czy Gateway'a) mogą być wynikiem negatywnego nastawienia konsumentów do systemu Windows Vista - standardowo oferowanego na ich maszynach.
Warto też odnotować, że średni poziom zadowolenia klientów z produktów z kategorii "komputery osobiste" po raz kolejny obniżył się (w porównaniu z rokiem 2007) - o 1 punkt, do poziomu 74.
W kategorii firm działających w branży e-commerce na pierwszym miejscu znalazł się koncern Google z wynikiem 86 punktów. Również w tym przypadku mamy do czynienia z rekordową przewagą lidera nad resztą stawki - drugi na liście portal Yahoo! zdobył o 9 punktów mniej.
Informacja ta pochodzi z serwisu online: PC World Komputer
[/center]