Mefisto...diabeł czy anioł?
Witam,
bólem serca sprzedam moj± niedokoñczon± pere³kê - Opla Corsê B 3.0V6
Auto jest w 99% nowe (nie oszczêdza³em na nim, bo nie planowa³em jego sprzeda¿y, w³o¿one jest ponad 30.000z³, co mogê udowodniæ przy sprzeda¿y)
Auto wymaga dokoñczenia, jest przygotowane na 350KM z kompresorem. Do dokoñczenia pozosta³y drobiazgi, na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie pod poni¿szym numerem telefonu.
W grê wchodzi równie¿ zamiana na inne auto/motocykl/quada, a odno¶nie ew dop³at siê dogadamy.
Sprzedajê poniewa¿ nie mam czasu jej skoñczyæ i szkoda, zeby sta³a i siê marnowa³a.
Auto obecnie odpala i je¼dzi, zrobi³o dopiero mo¿e 2km. Silnik nie jest dotarty, chodzi równo. O tym, ¿e nic nie stuka w zawieszeniu chyba pisaæ nie muszê, bo ca³o¶æ jest nowa.
Cena auta nie obejmuje kompresora Eaton M112 i kó³ z nowymi oponami Toyo R888 235/50/15, które s± za dop³at±.
Auto po dotarciu bêdzie naprawdê szybkim samochodem bior±c pod uwagê jego nisk± masê i du¿± moc. Seryjnie ten silnik ma 211KM (z serii niewiele zosta³o, dlatego na niedo³adowanym silniku moc bêdzie w okolicach 240KM, a po do³adowaniu nawet 350KM)
Poni¿ej przedstawiam specyfikacjê auta:
Marka i Model
Opel Corsa 1996r 1.2 8V swap na 3.0 V6 + SUPERCHARGER EATON M112
Auto zosta³o rozebrane do zera, a nastêpnie ponownie z³o¿one z dba³o¶ci± o ka¿dy szczegó³ i wymian± mo¿liwie ka¿dej czê¶ci eksploatacyjnej
Modyfikacje Silnika
Obróbka kana³ów w g³owicach, poler kana³ów i komór spalania w g³owicach, gniazda zaworowe szlifowane na 3 k±ty, stopki zaworów szlifowane na 45 stopni i spasowane z gniazdami, mocniejsze sprê¿ynki zaworowe, wa³ki rozrz±du od 3.0V6, ko³o zamachowe garnkowe fabryczne 15kg zast±pione p³askim od C20XE z calibry 5,5kg, zmiana bloku na 3.0 V6 z Omegi, polerowane t³oki, 1mm blacha z kwasówki pomiêdzy 2 fabryczne uszczelki pod g³owicami, ka¿da nawet najmniejsza uszczelka, ³o¿ysko, panewka, pier¶cieñ, czy ¶rubka wymienione na nowe, ch³odnica z Golfa II GTI, banda¿e termoizolacyjne na kolektorach
Uk³ad Dolotowy
Kompresor EATON M112 rodem z Shelby GT500, sto¿ek PIPERCROSS do 380KM, kolektor ss±cy z C25XE przerobiony pod kompresor, BOV Properfekt
Uk³ad Wydechowy
W pe³ni customowy, zrobiony specjalnie do mocno powiêkszonych kana³ów w g³owicach i pod kompresor. Kolektory wydechowe z 2" rur w³asnej produkcji, reszta 2,5 cala równie¿ wa³asnej produkcji, podobnie jak ¶rodkowy t³umik. Kolektory stalowe, reszta kwas + 2 t³umiki (koñcowy na zamówienie od Malona), koñcowy z owaln± koñcówk± schowany mocno pod zderzak i umieszczony centralnie dla lepszego przep³ywu spalin
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Walbro, ECUmaster DET II, wtryskiwacze 350ccm z Saaba 2.3 Turbo czerwone
Uk³ad Napêdowy
skrzynia F20 z Calibry,sprzêg³o 6-spiekowe i wzmocniony docisk przez P.Radzikowskiego, pó³osie z Kadetta, przetoczone piasty z kadeta pod ³o¿ysko z corsy
Uk³ad Hamulcowy
przód:
nawiercane wentylowane tarcze hamulcowe Brembo 256X24mm z zaciskami z Vectry B 1.8
ty³:
tarcze nawiercane Brembo z Kadeta GSI C20XE 260mm
wszystkie klocki FERODO, p³yn Motul RBF600
Modyfikacje Zawieszenia
przód - gwint TA Technix
ty³ - sprê¿yny Eibach -50, amortyzatory TA Technix
Poliuretany SH90, rozpórki przód i ty³ w³asnej produkcji, obspawana buda, stabilizator 22mm z wersji GSI
Modyfikacje Wnêtrza i Car Audio
opró¿nione wnêtrze z prawie wszystkiego, zerwane fabryczne wyg³uszenia, wyciêta wnêka na ko³o zapasowe, fotele BIMARCO COBRA, pasy SPARCO, deska we floku, ma³a kierownica, dywaniki SPARCO, akumulator wewn±trz. Nie licz±c wnêki na ko³o zapasowe nie wycina³em ¿adnej blachy z wnêtrza auta, dziêki czemu po wstawieniu wnêtrza nadal mo¿e to byæ auto uliczne
Body KIT i O¶wietlenie
spojler IRMSCHER, przedni zderzak GSI, alu BORBET T 16" 9J 215/40/16 na dojazdy, a felgi 15" z Toyo R888 235/50/15 do dragu, bardzo trudne do zdobycia poszerzenia b³otników w miejscu fabrycznych sierpów, ciemne szyby, zmiana koloru na bia³± per³ê z Infiniti FX35, lampy przód ARTEB clear black, a ty³ JOM clear black, polerowany emblemat na grillu GSI z logo Opel Motorsport w³asnego projektu i wykonania
Pod mask± pare grawerowanych drobiazgów z polerowanego aluminium w³asnego wykonania (korki wlewu oleju, wlewu p³ynu ch³odniczego, wlewu p³ynu hamulcowego), zbiorniczek wyrównawczy z polerowanego aluminium PROPERFEKT, pokrywy zaworów, os³ony rozrz±du, uk³ad ss±cy - hydrografika carbon z PROPERFEKT, nadkola okleina Carbon 3D, wszystko pozosta³e w czarnym macie, bia³ym po³ysku lub polerce, a rozpórka po chromowaniu
Wiêcej info pod adresem:
http://corsasport.pl/foru...hp?f=47&t=65531
Filmik z 1 przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=INIygRBaCdk
Cena bez kompresora i nowych R888 - 15000z³
Cena za komplet - 16.500z³
(ceny do negocjacji)
Telefon 889-268-606
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14149099
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
bólem serca sprzedam moj± niedokoñczon± pere³kê - Opla Corsê B 3.0V6
Auto jest w 99% nowe (nie oszczêdza³em na nim, bo nie planowa³em jego sprzeda¿y, w³o¿one jest ponad 30.000z³, co mogê udowodniæ przy sprzeda¿y)
Auto wymaga dokoñczenia, jest przygotowane na 350KM z kompresorem. Do dokoñczenia pozosta³y drobiazgi, na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie pod poni¿szym numerem telefonu.
W grê wchodzi równie¿ zamiana na inne auto/motocykl/quada, a odno¶nie ew dop³at siê dogadamy.
Sprzedajê poniewa¿ nie mam czasu jej skoñczyæ i szkoda, zeby sta³a i siê marnowa³a.
Auto obecnie odpala i je¼dzi, zrobi³o dopiero mo¿e 2km. Silnik nie jest dotarty, chodzi równo. O tym, ¿e nic nie stuka w zawieszeniu chyba pisaæ nie muszê, bo ca³o¶æ jest nowa.
Cena auta nie obejmuje kompresora Eaton M112 i kó³ z nowymi oponami Toyo R888 235/50/15, które s± za dop³at±.
Auto po dotarciu bêdzie naprawdê szybkim samochodem bior±c pod uwagê jego nisk± masê i du¿± moc. Seryjnie ten silnik ma 211KM (z serii niewiele zosta³o, dlatego na niedo³adowanym silniku moc bêdzie w okolicach 240KM, a po do³adowaniu nawet 350KM)
Poni¿ej przedstawiam specyfikacjê auta:
Marka i Model
Opel Corsa 1996r 1.2 8V swap na 3.0 V6 + SUPERCHARGER EATON M112
Auto zosta³o rozebrane do zera, a nastêpnie ponownie z³o¿one z dba³o¶ci± o ka¿dy szczegó³ i wymian± mo¿liwie ka¿dej czê¶ci eksploatacyjnej
Modyfikacje Silnika
Obróbka kana³ów w g³owicach, poler kana³ów i komór spalania w g³owicach, gniazda zaworowe szlifowane na 3 k±ty, stopki zaworów szlifowane na 45 stopni i spasowane z gniazdami, mocniejsze sprê¿ynki zaworowe, wa³ki rozrz±du od 3.0V6, ko³o zamachowe garnkowe fabryczne 15kg zast±pione p³askim od C20XE z calibry 5,5kg, zmiana bloku na 3.0 V6 z Omegi, polerowane t³oki, 1mm blacha z kwasówki pomiêdzy 2 fabryczne uszczelki pod g³owicami, ka¿da nawet najmniejsza uszczelka, ³o¿ysko, panewka, pier¶cieñ, czy ¶rubka wymienione na nowe, ch³odnica z Golfa II GTI, banda¿e termoizolacyjne na kolektorach
Uk³ad Dolotowy
Kompresor EATON M112 rodem z Shelby GT500, sto¿ek PIPERCROSS do 380KM, kolektor ss±cy z C25XE przerobiony pod kompresor, BOV Properfekt
Uk³ad Wydechowy
W pe³ni customowy, zrobiony specjalnie do mocno powiêkszonych kana³ów w g³owicach i pod kompresor. Kolektory wydechowe z 2" rur w³asnej produkcji, reszta 2,5 cala równie¿ wa³asnej produkcji, podobnie jak ¶rodkowy t³umik. Kolektory stalowe, reszta kwas + 2 t³umiki (koñcowy na zamówienie od Malona), koñcowy z owaln± koñcówk± schowany mocno pod zderzak i umieszczony centralnie dla lepszego przep³ywu spalin
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Walbro, ECUmaster DET II, wtryskiwacze 350ccm z Saaba 2.3 Turbo czerwone
Uk³ad Napêdowy
skrzynia F20 z Calibry,sprzêg³o 6-spiekowe i wzmocniony docisk przez P.Radzikowskiego, pó³osie z Kadetta, przetoczone piasty z kadeta pod ³o¿ysko z corsy
Uk³ad Hamulcowy
przód:
nawiercane wentylowane tarcze hamulcowe Brembo 256X24mm z zaciskami z Vectry B 1.8
ty³:
tarcze nawiercane Brembo z Kadeta GSI C20XE 260mm
wszystkie klocki FERODO, p³yn Motul RBF600
Modyfikacje Zawieszenia
przód - gwint TA Technix
ty³ - sprê¿yny Eibach -50, amortyzatory TA Technix
Poliuretany SH90, rozpórki przód i ty³ w³asnej produkcji, obspawana buda, stabilizator 22mm z wersji GSI
Modyfikacje Wnêtrza i Car Audio
opró¿nione wnêtrze z prawie wszystkiego, zerwane fabryczne wyg³uszenia, wyciêta wnêka na ko³o zapasowe, fotele BIMARCO COBRA, pasy SPARCO, deska we floku, ma³a kierownica, dywaniki SPARCO, akumulator wewn±trz. Nie licz±c wnêki na ko³o zapasowe nie wycina³em ¿adnej blachy z wnêtrza auta, dziêki czemu po wstawieniu wnêtrza nadal mo¿e to byæ auto uliczne
Body KIT i O¶wietlenie
spojler IRMSCHER, przedni zderzak GSI, alu BORBET T 16" 9J 215/40/16 na dojazdy, a felgi 15" z Toyo R888 235/50/15 do dragu, bardzo trudne do zdobycia poszerzenia b³otników w miejscu fabrycznych sierpów, ciemne szyby, zmiana koloru na bia³± per³ê z Infiniti FX35, lampy przód ARTEB clear black, a ty³ JOM clear black, polerowany emblemat na grillu GSI z logo Opel Motorsport w³asnego projektu i wykonania
Pod mask± pare grawerowanych drobiazgów z polerowanego aluminium w³asnego wykonania (korki wlewu oleju, wlewu p³ynu ch³odniczego, wlewu p³ynu hamulcowego), zbiorniczek wyrównawczy z polerowanego aluminium PROPERFEKT, pokrywy zaworów, os³ony rozrz±du, uk³ad ss±cy - hydrografika carbon z PROPERFEKT, nadkola okleina Carbon 3D, wszystko pozosta³e w czarnym macie, bia³ym po³ysku lub polerce, a rozpórka po chromowaniu
Wiêcej info pod adresem:
http://corsasport.pl/foru...hp?f=47&t=65531
Filmik z 1 przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=INIygRBaCdk
Cena bez kompresora i nowych R888 - 15000z³
Cena za komplet - 16.500z³
(ceny do negocjacji)
Telefon 889-268-606
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14149099