Mefisto...diabeł czy anioł?
Retail Manager symulacja szkoleniowa
Symulacjê RETAIL MANAGER mo¿na ³±czyæ i uzupe³niaæ o tradycyjne
szkolenia i warsztaty dla firm o profilu handlowym bêd±ce w ofercie
AKADEMII MENED¯ERA PLACÓWKI HANDLOWEJ.
RETAIL MANAGER kszta³tuje przedsiêbiorcze my¶lenie i dzia³anie oraz sprawia, ¿e
pracownicy rozumiej± strategiczne i operacyjne dzia³ania firmy. Podczas trwania symulacji
uczestnicy podejmuj± zarówno strategiczne, jak i operacyjne decyzje. Symulacja osadzona
jest w realiach, zak³ada zakup potrzebnych towarów, delegowanie zadañ,
przeprowadzenie kampanii reklamowej, udzielanie rabatów, organizowanie promocji oraz
negocjacje z dostawcami. Podczas symulacji uczestnicy przyswajaj± wiedzê ekonomiczn±,
któr± bêd± mogli wykorzystaæ w swoich dzia³añ bie¿±cych – operacyjnych dla optymalizacji
procesów zarz±dczych, ale równie¿ dla potrzeb realizacji strategii d³ugofalowych
przedsiêbiorstwa.
Celem symulacji RETAIL MANAGER jest doskonalenie umiejêtno¶ci efektywnego
kreowania indywidualnej rzeczywisto¶ci i efektywno¶ci biznesowej zorientowanej na
osi±ganie celów. Symulacja ta umo¿liwia zwiêkszyæ ¶wiadomo¶æ w³asnej roli w procesie
organizacyjnym. Uczestnicy rozwijaj± i wzmacniaj± wiedzê oraz umiejêtno¶ci z zakresu
podwy¿szania rentowno¶ci firmy, wp³ywaj± na wynik finansowy i wypracowuj± zmiany.
Szkolenie realizowane o symulacjê biznesu trwa 2 dni, w tym pierwszy dzieñ oparty jest na
planszowej symulacji biznesu, a drugi na pracy warsztatowej uczestników. Podczas zajêæ
warsztatowych poruszane s± tematy: w³asnego wp³ywu na kszta³towanie procesów
firmowych i osi±ganie celów biznesowych, identyfikacji w³asnej roli jako mened¿era i wp³ywu
swojej efektywno¶ci na ca³okszta³t wyników firmy oraz rozumienia swojej funkcji, zadañ
i roli, jakie niesie za sob± bycie zarz±dzaj±cym placówk± handlow±.
shtraining@o2.pl
501-686-866
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
Symulacjê RETAIL MANAGER mo¿na ³±czyæ i uzupe³niaæ o tradycyjne
szkolenia i warsztaty dla firm o profilu handlowym bêd±ce w ofercie
AKADEMII MENED¯ERA PLACÓWKI HANDLOWEJ.
RETAIL MANAGER kszta³tuje przedsiêbiorcze my¶lenie i dzia³anie oraz sprawia, ¿e
pracownicy rozumiej± strategiczne i operacyjne dzia³ania firmy. Podczas trwania symulacji
uczestnicy podejmuj± zarówno strategiczne, jak i operacyjne decyzje. Symulacja osadzona
jest w realiach, zak³ada zakup potrzebnych towarów, delegowanie zadañ,
przeprowadzenie kampanii reklamowej, udzielanie rabatów, organizowanie promocji oraz
negocjacje z dostawcami. Podczas symulacji uczestnicy przyswajaj± wiedzê ekonomiczn±,
któr± bêd± mogli wykorzystaæ w swoich dzia³añ bie¿±cych – operacyjnych dla optymalizacji
procesów zarz±dczych, ale równie¿ dla potrzeb realizacji strategii d³ugofalowych
przedsiêbiorstwa.
Celem symulacji RETAIL MANAGER jest doskonalenie umiejêtno¶ci efektywnego
kreowania indywidualnej rzeczywisto¶ci i efektywno¶ci biznesowej zorientowanej na
osi±ganie celów. Symulacja ta umo¿liwia zwiêkszyæ ¶wiadomo¶æ w³asnej roli w procesie
organizacyjnym. Uczestnicy rozwijaj± i wzmacniaj± wiedzê oraz umiejêtno¶ci z zakresu
podwy¿szania rentowno¶ci firmy, wp³ywaj± na wynik finansowy i wypracowuj± zmiany.
Szkolenie realizowane o symulacjê biznesu trwa 2 dni, w tym pierwszy dzieñ oparty jest na
planszowej symulacji biznesu, a drugi na pracy warsztatowej uczestników. Podczas zajêæ
warsztatowych poruszane s± tematy: w³asnego wp³ywu na kszta³towanie procesów
firmowych i osi±ganie celów biznesowych, identyfikacji w³asnej roli jako mened¿era i wp³ywu
swojej efektywno¶ci na ca³okszta³t wyników firmy oraz rozumienia swojej funkcji, zadañ
i roli, jakie niesie za sob± bycie zarz±dzaj±cym placówk± handlow±.
shtraining@o2.pl
501-686-866