Mefisto...diabeł czy anioł?

Witam

Przy wymianie ¶wiec zap³onowych ( NGK BKUR5ET-zalecane do skody) zauwa¿y³em ¿e na po³±czeniu przepustnicy i filtra powietrza jest nieszczelno¶æ ( zasysa powietrze,,,podczas przegl±du w ASO, który by³ parê dni wcze¶niej mechanicy oczywi¶cie tego nie zauwa¿yli:-( ), wiêc uszczelni³em ja za pomoc± ta¶my.
Silniczek zacz±³ pracowac idealnie, przesta³ drgaæ na biegi ja³owym...
Ale zacz±³ siê problem z jazd± na LPG ( na benzynie idzie jak burza). Przy pe³nym wci¶niêciu peda³u gazu silnik przerywa i siê dusi trac±c jednoczesnie moc. I co najdziwniejsze zacz±³ paliæ 13-14 litrów gazu/100km. Jad±c w ¶rodê do Poznania czasami by³em zmuszony jechaæ na benzynie, bo nie sz³o wcale jechaæ na gazie.

Mam pytanko, czy po uszczelnieniu przej¶cia pomiêdzy filtrem, a przepustnic± mog³o doj¶æ do zmiany sk³adu mieszanki i w wyniku czego tak siê LPG zachowuje.???????

Mam za³o¿on± w ASO instalacje LPG pó³ elektroniczn± "ELPIGAZ NICOLAUS" i jak dzi¶ by³em u gazownika stwierdzi³, ¿e on nie ma programu, ¿ebu zobaczyc co mog³o siê staæ.

Mo¿e kto¶ mia³ podobnu przypadek???????

[ Dodano: 2007-03-21, 19:34 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katkaras.opx.pl