Mefisto...diabeĹ czy anioĹ?
Szkolenie biorców Drukuj E-mail
Przystąpienie biorcy do sieci o ustalonej renomie wiąże się z uzyskaniem dostępu do know-how dawcy, czyli tajemnic przedsiębiorstwa, informacji i doświadczeń, specyficznych metod i technik prowadzenia działalności.
Korzystanie z „recepty na sukces” wymaga od biorcy pewnych umiejętności. Zależnie od rodzaju systemu wymagania są różne i dawca oferuje rodzaj zakresu szkolenia. Dawca powinien uregulować kwestie szkolenia zarówno w stosunku do biorcy, jak i jego współpracowników.
Zwykle obowiązek zorganizowania szkolenia leży po stronie dawcy, a obowiązek uczestniczenia w takim szkoleniu po stronie biorcy. Obowiązek ten dotyczy przede wszystkim szkolenia wstępnego przed rozpoczęciem działalności w ramach danej sieci. Otwartą pozostaje kwestia miejsca szkolenia oraz odpłatności. Poza tym również często dawca pozostaje uprawnionym i zobowiązanym do organizowania szkoleń w trakcie trwania umowy, szczególnie jeżeli przewiduje się wprowadzanie nowych produktów lub usług.
Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl katkaras.opx.pl
Przystąpienie biorcy do sieci o ustalonej renomie wiąże się z uzyskaniem dostępu do know-how dawcy, czyli tajemnic przedsiębiorstwa, informacji i doświadczeń, specyficznych metod i technik prowadzenia działalności.
Korzystanie z „recepty na sukces” wymaga od biorcy pewnych umiejętności. Zależnie od rodzaju systemu wymagania są różne i dawca oferuje rodzaj zakresu szkolenia. Dawca powinien uregulować kwestie szkolenia zarówno w stosunku do biorcy, jak i jego współpracowników.
Zwykle obowiązek zorganizowania szkolenia leży po stronie dawcy, a obowiązek uczestniczenia w takim szkoleniu po stronie biorcy. Obowiązek ten dotyczy przede wszystkim szkolenia wstępnego przed rozpoczęciem działalności w ramach danej sieci. Otwartą pozostaje kwestia miejsca szkolenia oraz odpłatności. Poza tym również często dawca pozostaje uprawnionym i zobowiązanym do organizowania szkoleń w trakcie trwania umowy, szczególnie jeżeli przewiduje się wprowadzanie nowych produktów lub usług.
Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości