ďťż

Mefisto...diabeł czy anioł?

PROCEDURA ZWIĄZANA Z ZAŁOŻENIEM SPÓŁKI PARTNERSKIEJ
DOKUMENTY I INFORMACJE WYMAGANE DO TRANSAKCJI

1. Jeśli partnerami będą osoby fizyczne wymagane są następujące dokumenty:

* kserokopie odpowiednich stron dowodu osobistego (z serią i numerem dokumentu, nr PESEL, adnotacją dotyczącą miejsca zameldowania);
* numery NIP;

2. Jeśli partnerem będzie osoba fizyczna nie posiadająca obywatelstwa polskiego wymagane są następujące dokumenty:

* kserokopie odpowiednich stron paszportu ( pierwsza i ostatnia strona) lub kserokopia karty stałego pobytu;
* adresy miejsca zamieszkania.

3. Jeżeli w spółce zostanie powołany zarząd i w skład zarządu spółki wchodziły będą inne osoby fizyczne niż osoby będące partnerami, to należy dodatkowo dołączyć dokumenty i informacje dotyczące tych osób wskazane w pkt 1 lub 2 powyżej.

4. Wskazanie adresu Spółki.
W OPARCIU O DANE PRZEDSTAWIONE PRZEZ KLIENTA KANCELARIA
PRZYGOTOWUJE PROJEKTY ODPOWIEDNICH DOKUMENTÓW

* umowy spółki (umowa spółki zostanie zawarta w formie aktu notarialnego);
* formularzy do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), które podpisują wszyscy członkowie zarządu (jeżeli został powołany) lub partnerów uprawnionych do reprezentacji zgodnie z zasadami określonymi w umowie spółki;
* kompletu dokumentów stanowiących załączniki do wniosku o wpis spółki do KRS, które podpisują wszyscy członkowie zarządu:
o wykaz członków zarządu z adresami (jeżeli zarząd został powołany),
o wykaz partnerów, którzy nieograniczoną odpowiedzialność za zobowiązania spółki, o ile umowa spółki to przewiduje,
o oświadczenie o braku nr PESEL ( w przypadku partnera obcokrajowca);
* kart wzorów podpisów członków zarządu o ile został powołany, które będą poświadczane notarialnie;
* odpowiednich pełnomocnictw dla Kancelarii celem reprezentowania spółki w postępowaniu rejestrowym przed Krajowym Rejestrem Sadowym, w postępowaniu o nadanie spółce numeru statystycznego REGON, dokonania zgłoszenia rejestracyjnego VAT oraz zgłoszenia identyfikacyjnego NIP, które podpisywane są przez członków zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji obowiązującymi w spółce, a jeśli zarząd nie został powołany to przez uprawnionych do reprezentacji partnerów.

Przedstawicielowi Kancelarii powinny być również przedstawione:

* dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (adresu),
w którym ma być prowadzona działalność Spółki (np. umowa najmu);
* dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania
wolnego zawodu.

W przypadku uczestniczenia w czynnościach notarialnych obcokrajowca nie władającego językiem polskim, niezbędny jest udział tłumacza przysięgłego, którego koszt pokrywa Klient.

Wszelkie projekty dokumentów, które będą podpisywane przed notariuszem są przekazywane Klientowi przed terminem czynności notarialnych, zaś Klient po zapoznaniu się z nimi winien zaakceptować w sposób wyraźny ich treść.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katkaras.opx.pl